Ahad, 29 April 2012

REVOLUSI DALAM PERANCANGAN.


Kerana nyata palsunya dia, dan berulangan pembohongannya maka kita telah dapat melihat deretan sahabat sahabat yang dahulunya seiringan telah dengan terang terangan meninggalkan dia. Itulah bukti paling nyata dan jelas. Maka jelas jugalah bahawa jalan untuk dia dapat menduduki kerusi paling tinggi negara (Perdana Menteri atau Presiden) itu sudah menjadi semakin ketara sukarnya. 


Menerima hakikat kepayahan itu dia pastilah tetap kejat berpegang  kepada kerangka pelan besarnya seperti telah beberapa kali penulis bentangkan: Seperti yang diceritakan kepada penulis pada 30hb Nov 1981 dahulu dia percaya kepada tiga kaedah untuk menukar/mencapai kuasa iaitu: 1. Evolusi. 2. Revolusi dan 3. Menyusup melalui saluran kuasa sedia ada (tetapi kita tetap kena sampai ke puncak - dengan apa cara jua pun) 


Ketika itu dia masih presiden ABIM dan telah pun melaksanakan proses kaedah ( 1 ) itu melalui ABIM. Banyak masa sudah habis dan mungkin tidak akan tercapai langsung kerana prosesnya terlalu lambat dan tidak menentu. Pada masa itu dia telah seterusnya menyatakan bahawa dia juga tidak begitu yakin dengan kaedah ( 2 ) iaitu Revolusi kerana katanya adalah merbahaya dan mungkin  terbunuh, tertangkap, terpenjara dan sebagainya. Lantaran itu dia menyatakan cara ( 3 ) iaitu menyusup masuk melalui saluran kuasa sedia ada itu adalah cara terbaik. 

Rupanya dia sudah  pun melaksanakan kerja kerja asas dan beberapa bulan kemudian dia telah diterima dalam kerajaan yang memerintah dangan dilantik sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dengan diberikan mandat khas untuk menangani gerakan tertentu. Namun khabarnya dia tidak berpuas hati kerana dia mahukan jawatan Menteri Kebinet. Atas desakan itu dia telah dilantik menjadi Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan. 


Episod baru itu telah melihat dia meningkat pantas dibawah perhatian istimewa Ketua Kabinet pada masa itu yang mengharapkan dia menjalankan tugas tugas khas proses transformasi sosial berteraskan ajaran Islam dan menyediakan barisan pemimpin masa depan yang menjiwai hasrat itu. Proses yang dilaksanak dengan gah dan rakus itu rupanya memakan hati ramai pemimpin sedia ada. Dan rupanya setelah beberapa kali pelapis kedua berjaya ditumbangkan ketua kebinet juga ikut menjadi sasaran kerana itulah matlamat akhir dia. 


Namun betapa pun manusia itu merancang, rancangan Allah yang masih sayangkan bumi bertuah, umat keramat di semenanjung emas di hujung lidah tanah yang sentiasa dijagai para aulia dan keturunan rasulullah saw masih tetap ada. Dengan kehendak Allah dia tetap juga gagal pada tahap terakhir itu. Pada tahap mana pun dia gagal, dia tetap gagal dan dia telah gagal melalui dua proses yang dia percaya. Maka pada hari ini dia tidak punyai cara lain selain cara ( 2 ) iaitu Revolusi. 

REVOLUSI: 
ITULAH YANG CUBA DICETUSKAN KINI DENGAN GERAK AWAL DI DATARAN MERDEKA SEMALAM.

Penulis percaya pihak pihak berkuasa sedang mengawasi arus yang sedang diolakkan itu. Namun adakah rakyat jelata dan anak anak muda termasuk para mahasiswa menyedari dan faham isi hati yang mendapat restu besar kalangan pemimpin besar yahudi itu. Kajilah dan fahamlah. Kita ada tanggong jawab dan tanggong jawab itu adalah kerana Allah SWT. 

Nasruminallah wafathum qarib wabassirilmukminin.
Inshaallah.

3 ulasan:

  1. Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
    1~BUKTI 1
    2~BUKTI 2
    3~BUKTI 3
    4~BUKTI 4 * (NEW)
    5~BUKTI 5 * (NEW)
    6~BUKTI 6 * (HOT)

    Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



    Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

    BalasPadam
  2. Satu percubaan nak mengalih perhatian. Tapi tiada siapa pandang pun. Menghina diri sendiri jer Abang Sayang ni.

    BalasPadam
  3. http://semuthitam80.blogspot.com/2012/05/berani-si-burung-ni-lawan-cakap-anuwar.html
    Chegu Bard pula mengakui bahawa BERSIH adalah bertujuan untuk menjatuhkan kerajaan.

    BalasPadam

Siapa pun berhak kata apa sahaja. Cuma hak itu sah selagi tanggong jawabnya masih ada. Maka siapa pun yang merasakan ikhlas bertanggong jawab, silakanlah catat apa sahaja. Semuga terbuka lorong pemikiran lebih jauh lagi bagi kita semua.