Rabu, 28 Oktober 2009

Sidang DUN Perak Terganggu.

Media Cyber telah membuat lapuran awal mengenai apa yang berlaku dalam percubaan pakatan tipu rakyat untuk menggalkan Sidang Dewan Undangan Negeri Perak yang sah dengan perkenan Tuanku Paduka Seri Sultan. Oleh kerana ada perkara yang teramat menarik hamba tumpang menyalin sekerat daripada lapuran itu. Kalau nak baca lapuran asal kenalah masuk ke laman Media Cyber sendiri.


Solat hajat. Mereka mendoakan bala dijatuhkan kepada musuh, Islam
apa yang mengajar umatnya berdengki ni kalau tak bukan Islam sesat dan
arah kiblat pun salah? Kesian.....

Apa yang berlaku di luar pula, sekumpulan penyokong Pakatan Sialan ini mengadakan solat hajat tetapi kiblatnya menghadap ke Dewan, bukannya menghadap ke arah kiblat yang betul! Aik? Sesat ke apa depa-depa ni? Cantik sangat latar belakangnya, berlatar belakangkan gambar Roket. Lepas ni semua ahli & penyokong DAP pergi ke syurga naik roket kah?! Ahli PAS & PKR nak tumpang sekali woiiii!!!

Yang ini rasanya hamba nak ulangkan. Bersolat hajat depan pejabat DAP "lebai lebai" ni. Kenapa tak panggil Nga jadi imam. Taklah malu sangat kalau kiblat salah pun. Tetapi betul dah tu kalau benar mereka mintak diturunkan bala terhadap musuh musuh Islam. Minta Tuhan makbulkanlah hajat yang didoakan itu kerana musuh musuh Islam sebenarnya ialah konco konco mereka dan mereka sendiri. Bagus sangatlah tu. 



Nga menunjukkan gambar dalam kameranya untuk membuktikan dia dikasari oleh pihak polis. Sahabat sahabat dan orang ramai cuba tengok gambar yang dibekalkan oleh Media Cyber di atas; ada ke nampak tanda tanda ada kemungkinan kekasaran berlaku ? Lagi pun kalau benarlah ada kekasaran sempatkah dia sendiri mengambil gambar ? Sivakumar pula mengatakan dia dekat dekat nak mati kerana dikasari polis sampai koyak bajunya. Tak pasal pasal kena gelak oleh orang ramai. Mana tak tergelak bohongnya mentah mentah. Rasanya dia sengaja dah koyak bajunya sendiri tu. 
Faham fahamlah, orang mabuk.

 
 Lepas sidang DUN bersurai mereka pun buat sidang akhbar. Bergambarlah mereka; tetapi ada 12 orang sahaja daripada 28 orang puak mereka tu. Tak sepadu sekata ke. Barangkali yang lain lain terasa malu kot.

Besoklah kita tengok apa mereka kata dalam akhbar akhbar mereka.

7 ulasan:

  1. salam
    sembahyang sunat hajat berkiblatkan dewan negeri !!! mereka ni betol ke tak betol ?

    BalasPadam
  2. Salam pakcik,

    Dendam sungguh mereka ni....tergamak juga mereka sembahyang jahat supaya dijatuhkan org Islam yang lain. makbul tak hajat mereka itu? Diterima atau tidak doa mereka itu?

    BalasPadam
  3. Salam bro, inilah perangai puak-puak khawarij yang sentiasa memohon doa akan kehancuran umat Islam lain, tetapi Allah lebih menunjukkan UMNO terus gagah untuk memberi keharmonian kepada bangsa Melayu dan Islam, hanya mereka yang tidak mahu bersyukur sahaja yang menafikannya......

    BalasPadam
  4. bila mana nafsu mengawal jiwa..maka perkara yg betul pun telah disalhgunakan...solat hajat tu bgus...tpi klau mcm ni punya solt hajat maka nescya mereka ini telah dikawal oleh hawa nafsu yg melampau...

    BalasPadam
  5. mereka berdoa agar bala menimpa UMNO.. huuhu! penjahat nauzubillah!

    BalasPadam
  6. Salam...

    Inilah kesannya apabila nafsu menguasai kuasa dan kesannya akan terhakit nilai-nilai murni...Apa yang berlaku adalah satu gambaran bagaimana nanti Perosak Rakyat (PR) ini akan memerintah negara Malaysia jika ia berkuasa nanti....maka apa yang jadi Islam akan terhakis

    BalasPadam
  7. Masaalah utama dalam perhatian hamba ialah hakisan kemurnian umat angkara dari kelompok bernapsu ummarah rakus berebut kuasa. Berhantu dengan berbagai hasutan, godaan serta penyelewengan. Kesannya seperti kita dah sama sama nampak dan faham; ialah kemusnahan, keruntuhan serta kehinaan alif, ba dan ta.

    BalasPadam

Siapa pun berhak kata apa sahaja. Cuma hak itu sah selagi tanggong jawabnya masih ada. Maka siapa pun yang merasakan ikhlas bertanggong jawab, silakanlah catat apa sahaja. Semuga terbuka lorong pemikiran lebih jauh lagi bagi kita semua.